suho is my fiancee

*mata tertumpu pada budak baju ungu* macam kenal .. 

Anneyong haseyo and Assalamulaikum chingu . Haa , Minggu ni giloss busy *Batuk-batuk* Actually aku deman . i have happy virus now . So today is 9 june . K . nak cakap happy belated birthday dekat my unnie . Da lambat 3 hari . LOL *geleng kepala* Seriuss tade mood nk typing . Ni kan pulak nak buat present untuk dia xDD miannhaeeee nbj .

Happy belated birthday to nbj . Seriusly rasa awkward nak panggil ''Unnie'' Mian again . Nbj , sorry kalau dieba lambat nak hantar present .It's such a simple present i guess . Hehe , 

*Baru buat 10 minit lepas* tade idea giloss -,-

Tadi masa bace ff ternampak satu gif yang hot .__. 

*My fiancee dirty eye* Gambar kecik je !

AMARAN KERAS : jangan nengok lama-2 .Aku pun tak Berani nak nengok gif ni lamee-2 dibenarkan nengok gif ni lame-2 . Teringat ape yang ck cakap . Kita berdosa sebab nengok Abs laki . U know , pasal aurat laki dari pusat hingga ke lutut . And Abs nampak pusat -,- Aku maluuuuu 25 saat ! Ahh ~ tape , dia kan tunang akuu . LOL . Aku cakap tunang ke tadi ? Yeah .. yeah .. *Yeollie lari pergi duduk bawah meja* Seeeee , dia jelly . 

Anyways , Happy 5 year(s) Five treasure island . I can't tell you how much i love themmm *kesat hingus* Even aku ni bukan prims yang sejati . Aku tetap sayang dorang expecially suami kedua aku LEE JAEJIN . aku sayang weyy dia . WELL , I LOVE ALL MY FIVE TREASURE ! *Fangirling* Seriusly aku nak sambut dengan dorang . tapi ... tapi ... Aku dekat malaysia . Tsk ~ Tsk ~ 
Semalas aku sibuk trend #FTI5LAND sampai tweet limit . And aku pakse orang suruh trending benda tu untuk akuu *senyum kambing
Tajuk aku ... LOL . kbye ~


내가 당신을 사랑