Ren is girl .

eonnie ni comel *gelak jahat*
Anneyong haseyo and assalamualaikummmm . *buat muka derp omma* *blank* Sekolah da mula and i was like *muka bosan tahap dewa* Aku bosannn , ngantuk and aku benci budak lelaki sekolah aku . LOL .

Aku anti dengan budak laki sekolah aku .baik form 1 sampai form 5 . Diorang tu act macam tak pernah nampak bontot perempuan . Macam baru keluar dari hutan . *tendang dinding* Aku benciii diorang wey . Time naik kelas , lagi ahh ~ Sebab aku dgn mmbe selalu masuk 10 minit lambat . Dorang suka lepak dekat kaki lima dengan tangga . Pastuh mula la cakap-2 blue . Euwww !

Aku nak kawin dengan budak sebelah kanan tu . Baekyeol is like wooho . Aku suka ~ 
Aku nak cakap yang aku gile terdesak sekarang ni . Terdesak ? Aku nak buat exam science tu balek .__. Aku nak ~ Aku study untuk science tapi aku fail , Hanya mampu tersenyum sekarang niyh .Tadi aku kena berdiri dua masa time BM . tahniah wey . *dancing in the moonlight*

Semalam aku nengok happy camp . Kesian chenchen . Kesiann skandal aku tuuuuuuu . Tao pun , time dia pakai baju wushu , MC tu ketawakan dia . MC tu cakap tao pakai baju peacock ~ LMFAO

Dorang cakap ''tupuchii'' Innocent lhaaa ~ Semata-2 nak tolong baby chenchen aku .
Mr peacock doing his wushu ~ 
Aku nak gelak . kreeesss . Anda comel . LOL . dorang tarik Lay . Time Tao introduce diri was like epic ~ time tao cakap dia suka shopping and waking in the beach aku gelak . Sweet ~
Tao : Hello everyone , i am exo-m's ...
fans : TAOOOOOO ~~
tao : exo-m's
fans : TAOOOO ~
MC : Wait , are you having interactions ?

kbye ~


내가 당신을 사랑