yeollie is mine

//In love with ullzang again .__. 
yeol : Im so hungry now ! | U : u should eat something! | yeol : feed me then ~ *closer to u* 
Assalamualaikum and hello fellas *wave* it's summer time . wuuuu ~ cuti 2 minggu and next week aku nak pergi gunung ledang . Oh my yeollie ~ aku tak sabaa . Actually besok kakak aku nak tunang *clapClap* Did i say tomorrow ? haha , walaweiii , JK ~ I'm happy for you unnie :> Eh , imagine atas tu aku credit dekat EXOtics

Tadi ken -,- lee joon -,- hensem -,- dan -,- hot -,- gilosss -,- dalam -,- sent from heaven -,- Aku da jatuh cinta . Aku suka bile lelaki pakai baju lengan panjang And guess what ? Lee joon pakai lengan panjang *pengsan*

//jgn nengok lama --''

Aku suka nengok taik lalat lee joon dekat leher dia and aku suka perempuan sebelah dia tu . Walaweii . dalam cerita ni , lee joon suka girl tu . Ohkay , kau betuah sayanggg .

LJ is stands for lee junho , lee jaejin and lee joon . 
Kbye -,-


내가 당신을 사랑