gimme that

*Bibir dia goda aku*

Assalamualaikum and anneyong haseyo . Cuba nengok gambar atas ni . Dia skandal aku dalam diam . Aku takut nak hebohkan sebab nanti ade bini dia jeles . Kielosss laa , Dia selalu jeles kalau aku dengan yixing . Dia suruh aku pegi dekat chenchen .__. Keji weyy dia .Aku curik mr peacock dia baruu tauu .

Aku da 2 hari ponteng sekolah . Guess what , aku belum dapat surat amaran lagi . Alhamdulilah ~ Aku takut ahh ... Cehh macam tak biase . LOL . aku malas nak dengar ayah bebel dekat aku .__. Frustating ~


I want that *Jerit* Ibuuuu ayahhhh , adek nak benda niyh . Oh pleasee ~ Jebbal ~ It's make me go insane . Aku boleh jadi gilosss . Time nampak ni aku rase macam nak pegi order je .Pastu aku nak cincin dengan rantai yg selalu dorang pakai . lambang exo tu . gile gempak kalau pakai ~  Hewwww , EXO ! Kitee nak awak 12 orang *Tendang tin


Rasanya kalau aku buat muka macam niyh ayah nak belikan tak ? Tapi aegyo aku tak berapa menjadi dekat family aku ;AAA; Buat bbuing bbuing boleh ? Suruh tao ajar cara-2 nak buat aegyo paling comel .

Haii my six mister . I miss you so much . Palli comeback ~ Or else , i find somebody else . LOL . kejiii . Sejak akhir-2 niyh aku tak amik port pasal dorang .__. Miannhaee my babies . Ceh ! Aku asyik ternampak dorang shirtless pastuh gamba photoshop kissing . Aku geli and kadang-2 aku mual nak nengok dorang :3 Aku tak tauu kenape .__. 
Before that , Pleasee listen to one day new song . ''ONE DAY'' collab antara 2AM dan 2PM . Aku sukee xDD tapi aku rinduu jay park ~  AND HARI NI BOYFRIEND NAK COMEBACK AND EXO NAK BUAT GOODBYE STAGE *tsk ... tsk.....*
Kbye .


내가 당신을 사랑