School shoooo

*Aku rasa dia ni comel* hahahaha


Assalamualaikum and Anneyong haseyo . Kay , hari ni aku puasa ganti . Da 4 hari aku ganti puasaaa *Dancing in the moonlight with yeollie* So tinggal lagi 7 hari . Oh yeahhhhhhhhhhh . Aku tak saba nak melantak dekat sekolah . Aku rinduu nak dapat nasi lebih dekat makcik kantin . Aku rindu nak bagi kupon 20 cen dekat koperasi . Aku rindu nak curik makanan niezaaaaa . HAHAHA , aku rindu nak minum air eyka . LOL . And yang paling penting , aku rindu nak maki hamun dalam kelas . TA-DAH ! that's meeeeeee *evil smile*

Tadi dekat sekolah ada raptai . ASDFGHJKL ! aku tak sukeee ahhhhhhh *tendang dinding* Da la baby bubu aku tak datang . Guess who ? niezaaa ahhhh ~ dia ada period cram . benci ahh aku -,- Da la kena buat sebanyak 3 kali . Dengan panas terik semua . Cikgu ni tak pikir ke aku puasa . LOL . aku tak bitauu cikgu pun anyways . Tadi aku nampak cicak dok melepak bawah pokok . ceit , mengada ! Dia excident tahun lepas tapi still mengada lagi . Kay , mesti aku kena bunuh kalau dia bace *MukaComel.png*

cicakkk sorryyy tauuu *bbuing bbuing*Thiss kkamjong make me wanna ...

Minggu ni giloss best . Start dari hari isnin sampai hari ni . semua layan aku macam queen *pakai mahkota* Geezz ! Well , i'm special .Everytime aku puasa , mesti classmates aku layan aku dengan baik . Dorang lebih soft . Kalau tak asyik bahan aku je . Pastuh buat skinship . Kyakk !!! Dorang suka pukul bontot aku . well , aku pun suka juga dok pukul bontot dorang . Battle of bontot ! LOL *tepuk bontot junho* -,-

Hari isnin hari tu kitorang kena marah dengan cikgu sape ntah sebab masuk bilik .... Bilik ape ntah tu . Tu kawasan larangan pelajar . tapi kitorang still masuk jugak . Dalam bilik tu kitorang bagi ajla tutor untuk tukar penampilan diri . LOL . eyka dengan effa beria . Aku , bella , eykin dgn ain nengok je ah . Eyka sampai suruh ajla kecikkan baju ikut cutting badan ajla . Aku macam biasa tidurrrrrrrr dekat atas katil empukkkkkk . Yang nieza kena tarik dengan aisah masuk bilik masakan -,- Aku jelesss gilosssssssss *tendang dinding*

Time kitorang tenga bebual rancak tetiba cikgu tu masuk and menjerit -,- WTH . macam tade keje lain pulak . sukati kitorang ahhh . pastuh suruh kitorang kemas bilik tu . kitorang ? Noooooo , hanya aku dengan effa yang kemas .Yang lain lepas tangan . Bodo dok diorang tu -,- *tempeleng kepala dorang*

Baconnnnnnnn ni nak goda aku ke ?
NEW SCHOOL RULE : SESIAPA YANG TIDUR DALAM KELAS DIA KENA BAWAK MEJA KERUSI DIA DUDUK DEKAT KAKI LIMA KELAS .
Aku ada banyak nak type -,- tapi aku malasss nak tulissss . Kbyeeee *hugging my baby mason*
내가 당신을 사랑