what ERT student doing ?

// second japanese album ft island  . suami saya yg berdiri belah kanan tu . 

Assalamualaikum and anneyong haseyo all chingu . Ahhh ~ cepatnya masa berlalu *kejar masa* rasanya macam something berbeza bila buat post baru ken ? -..- //Baruuu tauuuuuu . Lahaiii , selasa yg lepas iaitu 24 april . Budak Aliran ERT masak . kay masak ! *loncat-loncat* team aku iaitu effa , nieza and ekin . satu group ada 4 orang . So , kitorang bahagikan kerja . memandangkan aku tak berapa nak tau masak . kerja aku ialah buat dessert *sigh* dessert susah ohkay !

Tapi ken , aku tak upload dekat facebook sebab malas . bikin semak folder je . Like entah kemana . Ehehe *senyum kambing* so , first of all , hidangan group aku . udang goreng bater yang buat group kitorang excellent . tu bini hongki yang buat . ceit ! Bini jaejin pun pandai *Tunjuk diri sendiri* Aku buat yogurt buah .



Air yang mengiurkan *sulp* tu laici bandung . effa yang beria nak buat . hewwheww -..- ngade auw budak tu *Tumbuk muka effa* Air kitorang laris gilossssssssssssssssssssss //bangga tahap dewa . ckgu ramai yg melantak . Freee baiiii . rabak betulll (CR : adah ricco punya trade mark) . haha . tapi yang sadessnya ustazah dan ckgu sains kitorang tade //Foreber sad kejap . Kay la , malas nak typing . so malam ni , nak trending for ang ang's birthday . excited gilosssss .

Aniweii , cerita pasal trending , tahun lepas ken , trending ang-ang birthday kalahkan trending prince william kawin  *Clapclap* ade kesah yer ? kesah la aku sebab ang-ang 1# in world wide . Time tu aku bukan hottest . aku belieber *bunuh title belieber* aku benci freeeemasonnnnnn . kay . time's up ! see the photo only . 









ahhh ~ bad kualiti of picture . Lahaii , Actually banyak gambar . tapi malas nak upload . Miann chingu *tunduk* Alhamdulilah , setelah seminggu , baru siap post ni *clapclap* gambar tiga kebawah semua shake sebab kami suka shake -..- kay tipu . Ni sebab anak jepry dok main penyapu . Tau la kalah lawan dengan aku . Hewwwhewww .

Bangga tahap dewa lepass da nak siap post ni . aniweii , sila la nengok MV boyband scandal saya . Ceit . mian jaejinnnn , Dora-dora effection da sampai . Kbaiii .


















내가 당신을 사랑