A twist of my life

//Just an ordinary love story 

Anneyong haseyo and Assalamualaikum *Pandang kiri kanan* LOL . Miss me ? K , trademark sama -..- terus masuk intro je la kay . malas nak typing . Aku baru habis nengok korea drama special . special sebab ada 4 episod je . //Sadesss , selamat lepas drama ni ada song jongki . song jong ki ~ omg , dia comel . sapa nak argue ? desolate  ahhh ~ seriously aku suka cakap desolate . miannnn ~

next about school . K , jumaat minggu lepas aku and nieza lukis muka effa before plastic surgery .LOL , boring waktu sejarah , nieza lukis muka aku , tokok tambah pimple so on . effa sama team dengan zizan raja lawak . har har . hidung sama . 


haha *ketawa cover* ARTWORK BY DIEBA AND NIEZA . cun right ? tu muka effa . k , jangan pengsan . Nieza upload dekat facebook pastu tag ramai-2 and effa tak sedar tu dia . OMG , kutuk diri sendiri budak tu . malu ! yang gambar bawah tu kitorang . i means , aku and the geng , aku kambing . sukaaaaaaaaaa ~ jaejin , iteww sama syggg xD

next page .

minggu ni *beginning april*

this week nieza straight tak datang sekolah . pemalas budak ni . alasan dia ialah dia sakit . k , jangan salahkan aku kalau aku carik twinnie lain . LOL . rabu lepas 4 april 2012 , satu kisah seram berlaku dekat aku , effa dengan ekin . Kfoineee , naik segala bulu aku . har har . *lari masuk bilik* 



//The perfect fictional couple

who this ? junSo couple !!!!!!! *nyanyi lagu fall for you by secondhand serenade* junho , you seen very very happy with kim so eun . i'm so jelly *crying* Tsk ~ tsk ~ i hope you happy my ultimate bias ;( *bella , sing for me lagu patah seribu* LOL , 
k , diorang ni sweet couple . mbc program music & lyrics . ye ke mbc ? whatever la . kalau masuk WGM pun ok . seriously 10/10 kan kan ? Aku suka so eun dengan kim beom pun . so eun memang sesuai dengan semua lelaki . dia tu comel+baik . baik ke ? 
benci gambar atas ni . Jellyyyyyyyyyyyyyyyyy . pegang tangan masa jalan , buat lawak sama-2 , suapkan junho aku ! Grrrrr . i seen very jelly , kboiiii 

*lari dekat jaejin kitewww* junho , iteww tknk jadi empresses . Goodbye , LOL 







내가 당신을 사랑