secret weapon

//This is not my gif .__.

Assalamualaikum and anneyong haseyo *wave* Park chanyeol park chanyeol . Seriusly aku suka giloss da dekat chanyeol ni . everytime exo-k dalam mubank or inkigayo aku mesti jerit nama chanyeol walaupun cameraman tu view kai . Aku rasa cameraman tu suka kai .____. Kwangjo , view muka kai je . tau la hensemm .

sekarang ni aku tengah mid year exam . Aku selalu kena tukar dengan cikgu . Aku kena duduk depan . aku tak suka nengok white board . Dia tak comel macam chanyeol . tsk ~ tsk ~ cikgu , saya taknak pun la meniru . tak semestinya saya cakap banyak dalam kelas , otak kering saya lembab *buat muka pau* sayaa tak suka meniru sebab meniru tu berdosa .

Hmmm , saya tiru sikit je . Alaaaa , sikit je . Tapi budak kelas selalu pikir saya pandai tau cikgu . Dorang ingat saya pandai dalam BI . hihi . Well , saya la orang pertama yg buat oral BI and saya dapat A dalam pmr . *kembang paras dewa* . Aku rasa penanda tu salah tanda kertas aku . melewehhh .

Nieza my kembaran duduk sebelah aku time examm *foreber lovelove* Kitorang ni boleh baca pikiran . Alaaaa , yang macam telepati tuu . cool ken ? aku pandang nieza , nieza tau la aku nak jawapan . hihi .

weii , Semua semua orang ~ Korang da dengar lagu baru infinite ? Sure la da . 80% inspirit sure da nengok . Aku je baru nengok tadi . Tajuknya <THE CHASER> *Thumbs up* Ceit , gilalah myungmyung . siap boleh flip kereta macam Justin bibir flip rambut dia . Wuwuwuwuwu . Suka maknae sungjong . ^^v

//Ahhh mata dia . mata idaman aku 
Roomate baekhyun said that chanyeol's breathing is way too loud! and on top of that , he does this loud sniffling thing before he falls asleep . 
Aniweii , muka chanyeol macam muka chunji . LOL . Rindu suami ketiga akuuuu .
내가 당신을 사랑