Olddies song


Assalamualaikum and happy sunday chingu . Ahhhh ~ Feel so burden right now . Tsk ~ Tsk ~ aku nak buat CD burn untuk ayah tapi aku tak tauu lagu apa yg nak di-burn kan . Aku search dekat youtube tapi tak banyak . Hmmm *Sigh* Chanyeol ~ chanyeol ~ Help me . Aku da search dekat mr gugel tapi tak dapat banyak . Aku rasa macam nak cari mesin masa and pergi zaman masa ayah aku muda-muda . Akuuuuu tak tauuuuuuuu *Jerit

Anyway , Saat yang ditunggu-tuggu oleh JYP family . semalam JJ debut project . Ohhh ~ JB and JR . seriusly diorang baru debut .__. followers dekat twitter diorang da 5 juta . kau gile baru debut . Aku ingat dorang da debut time dream high 2 . Lagu dorang hip-hop sikit . Seriusly tak masuk otak aku tapi tetap zZang ~ <BOUNCE> let's get crazy . *clapclap* Rambut JB warna pink . Seriusly bila rambut pink aku teringat zelo . Ceit !Video dia macam bang dengan zelo <Never give up> tak silap . Tapi JJ lagi hensemmmm .


*Kasut JR macam kasut joo won masa two day one night*
korang semua jangan lupa nengok MV only you member selection . Wuwuwuw ~ I LOVE WHEN JUNHO PLAYING GUITAR UNDER THE TREE .






내가 당신을 사랑