Guardian suho day

*I can see my chanyeol . yang kedua kiri

Assalamualaikummm and anneyong haseyo . seriusly aku baruu nak update . Tangan aku kata malass nak typing . Ni punn pakse tangan bergerak . Ehh tangan , gerak lhaa gerak . Kay , where should i start ? Hmm *Thinking*Semalam 22 may 2012 . Tau Birthday sape ? Birthday Kim joonmyun aka angel suho . Happy birthday oppa ! I LOVE YOU SO MUCH  ahhh ~ No no ~ My chanyeol da menangis dekat penjuru bilik . harhar

//Gambar kecik je nanti korang jatuh cinta

Happy birthday to our leader , the guardian angel . You are the most flowerboy in exo if no chanyeol *ayat alien aku* You are my second bias in EXO so please proud . I love your facee . Seriusly like siwon but a younger version . I HOPE I CAN BE YOUR FEVERET DONGSAENG . ahhh ~ hope my wish will come true . 
The thing is , aku sedih gile kot bile cerita pasal latar belakang suho *kesat hingus* Kesian dia tunggu bile masa nak debut . I think seven years since umur dia 13 tahunnn . Aku sedih tahap dewaa ni . Suho , exotics always support u ohkay !

Suho is the god of smile , caring , sweet and hardworking . *Melting*

*Mata dia*

Kenal ni sape ? angguk ~ Nie tao . Aku pun tak tau kenapa si kiloss tu suka giloss dekat tao -,- Mata dia mcm familiar . Ohh ~ mata edward cullen . Eh tao , hang curi mata skandal aku eh ? Muka tao ni la yang paling aku senang nak cam . haha . Aku memang lembab gile kalau nak ingat or cam muke orang . 

Kbye .
Anyway , dengarlah lagu baru 2pm . Kay , BEAUTIFUL



내가 당신을 사랑