Wanita pembawa malang da coming

Anneyong haseyo and Assalamualaikum fellas .Miss me ? K da lama tak update blog . seriously busy . well , form 4 . har har . //Form 4 kan masa madu bulan . argh , talk about sekolah memang bikin wa panas . cikgu penguin rmpas tag nama wa yang paling berhargaaaaa .


semua da sedia maklum yang hari selasa lepas aku pegi KSL mall and beli barang 2pm . K , now . semuanya musnah . Kfoinee , macam shit . dia tade hak nak rampas . aku marah sebab harga dia mahal and ianya sangat precious too me . nama korea junho . babaii tag nama . Da la tak sempat nk bergambar bersama :"( vavi punya penguin ! muka aku time dia rampas tu haha xD member aku gelakkan aku .__.  ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ~~~ And then aku nanges //Kyakkk ~ Jangan nanges bebehh . well , aku cengeng time tu .

//Muka aku cam jeremy time tu . Perasan yall .

Da la hari mulia hari jumaat . Kalau aku tau aku tak hingin nk salam dia . Puihhh , member aku cakap , dia tu pembawa malang . har har . Penolong kanan pun tak rampas . Dia sape ? pengetua ke ? Euwwww -,- K tadi aku and the geng da puas maki hamun dia .___. Lalalalala ~ Tade harapan da nak dapat tag nama aku tu balik . //nyanyi lagu goodbye baby . sokay , hari ni hari aku besok hari dia pulak . 

Happy belated birthday to my ullzang bebeh encik Hongki tersayang . happy hongstar day and anyways , happy belated birthday to my sexy leader jong hoon . happy hunnie day . Birthday lagi nak dekat same . hongki 2 march and jong hoon 7 march . Lol -,- 
seeyyyaaaaaa and selamat bercuti untuk adik2 semua ;p



내가 당신을 사랑