happy birthday ck

flaming charisma eden 

Anneyong haseyo and Assalamualaikum . Hello fellas *tunduk hormat*
Hari nie ialah 17 february bersamaan dengan ape ? enta laa tak tauu . Whatever laa . so today , hari yang paling special untuk seseorang . // Ehemm-ehemmm . Birthday orang yang penting dalam sistem kehidupan aku . Cewah ayat . guess who ? jaejin ? Bukan la , dia 17 december ! junho ? seyong ? whooo ? whooo ? Kay laa . Semua bukan .

Hari nie ialah hari jadi Ck , madu aku merangkap kakak aku jugak , Hihi , maduu suami pertama aku iaitu nuneo . Ceitt ! Seriously aku memang terlebih excited . Tapi ape kan daya , Aku tade kedit and by the way henset aku ibu aku pakai untuk sementara waktu . //Geram betul .orang suruh format taknak . kan bnyak virus 
Happy birthday ck , Miannn tade present nak bagi . tapi dieba harap ck bahagia bersama wooho . Eh kejap ! *Call wooho suruh balik ruma* har har , dieba cuma bulee bagi satu post yang di dedicated khas for ck jee . Nak buat vid dieba memang tak tau . kay forever sad  . ck sekarang da tuaa . tak lame lagi nak kawen . Tuggu masa je wooho merisik . tak gituuu cik kejamm , Semoga ck dapat bertemu dengan lelaki yang mencintai ck seadanya dan dapat membimbing ck ke jalan yang diredhai Allah . Aminn ! i hope lelaki tu bukan Junho . haha .And then , semoga dirahmati Allah s.w.t dan mendapat rezeki yg berlipat ganda . Double aminn .Once again , happy birthday sayang . //Cinta Kasih
//Sorry , Tak dapat carik gif --'' Linee tak ok !



내가 당신을 사랑