change everything


Anneyong haseyo and assalamualaikum . Hello fellas .
Haaaa , hari isnin sudaa mari . Kfinee -,- aku tak suka hari isnin . pagi2 lagi da ada perhimpunan //Aku tak suka berdiri tegak tapi aku suka menyanyi LOL . Jadual punn da berubah . arghh . asyik nak tuka2 je . Tapi yang best nye , pn Lee ajar aku BI //Oh yeahhhhhhh babyyyyyy . Bulee la aku main2 dalam kelas sebab pn lee tu da kamcing dengan aku . Har har :") *Buat muka macam nie .

The other side , Cikgu agama islam aku punn da tuka . ni lhaaa yg aku tak suka ni . ustazah zaipah ajar //bad luck . ceitt , ape aku cakap ni . Dosa kot :/

seterusnya , besok berapa hari bulan ? 14 feb . hari kejatuhan Islam . Kepada semua manusia yang beragama islam , silalah jangan sambut . I begging you . Kfinee , ayat aku tu pelik ''silalah'' dan ''janganlah'' Argh . BM aku low . //Tapi BI aku terer . Hihi .

Dekat status facebook da banyak dorang buat status pasal valentine day . haha , *tepuk tangan* Jinjja funny . Dia nak advice orang , tapi diri sendiri tak betul . Bodo ! kau couple tu tak tau pulak mana halal haram . tu belum kira kau panggil pasangan kau tu ''sayang'' atau sewaktu dengannya . Aku ni mana tau sangat . cewahhh ! //Tak kira lagi kawan yg gado dengan kawan pasal kapel2 ni . Argh . malas aku nak cerita . Aku pun penah kapel . so , it up to you . Eh kau , poyo nah ayat .
Lee junho , lee jaejin , lee chan hee dan ahn jaehyo . Mian , saya tak smbut valentine day . You all sambut la dengan waifuuu you all yang lain //walk away with tears 

내가 당신을 사랑