reality of life


Anneyong haseyo and assalamualaikum .Hello fellas .
Hari ni aku sangat annoying . Aku ni da kuat sound2 orang . Oh maiii , Why ? whyy ? //Act macam baru first time buat konon -,- . Haaaaaaaaaaaa , aku taknak jadi budak annoying . ok , tutup cerita . Aku rasa  ken , sekarang ni , aku macam tade hala tuju . Seriously wey . Kfineee , ramai tak caya //Aku back kick jugak kang sape tak caye story aku . sekarang ni aku macam da tak berapa nak minat k-pop . #foreverSad . aku punn tak tau kenape . Maybe sebab aku jelly kot orang lain ade astro beyond . harhar . tade kene mengena punn . Tapy ken , kekadang faktor yang tk munasabah pun bule jadi sebab .

Yang ketiga aku nak story pasal primss malaysia . Kfinee , Bile aku dok cari2 ken . Tade punn primss yang setia . Haaaaaaaaaa , kalau primss mesti campur E.L.F sikit , Hottest sikit , Shawol sikit , BBC sikit . semuanya bercampur la . Macam aku . tade semangat langsung aku rase nak minat2 Ft island ni . Da lha Malaysia primadonna punn tade group. yang ada fan page . Kfinee . aku boring . tak macam hottest , ada group dan fan page . kalau group senang dapat noti right . Itu lebih mudah . yang ada punn worlwide primadonna je . Semua bercampur //aku tk puas hati sebab English aku slow . tu je . aku nak tubuhkan Malaysia primadonna . That the point yang aku nak cite . Hihi .

yang keempat , Aku baru beli photobook k-pop artis klik . //Oh yeah .tinggal satu je tau waktu aku beli hari sabtu lepas . sangat beruntung . Say Alhamdulilah banyak2 .
Aku nengok blog aku ni macam tempat ''selamat hari jadi'' je ken . Kalau korang nengok older post . semua berkenan dengan ''Happy belated Birthday'' Harhar . malas betul nak updates pape da .
Thankss bace . Aku da ambik 3 minit korang . Alaaa , tak lama punn ken -,-  Harinie aku tuliss banyak2 sikit . tengaa rajin ni . ppyonggg ~



내가 당신을 사랑