Pn Ho ! saya mintak maap

Hmmm , cubaa korunk bacee title aku hari nie ! Yupp =.='' macam sedih kan ? tapyy memang cerita sedih pon . sobb..sobb...sobb.. naa menangis pon adee jugak ! Haishh !
:* menangis alaf baru ! LIKE (:
                              mak gu jun pyo
sapee yg selalu bacee blog aku mestyy selalu nampak nama nihh kan ? Hmmm , tapy-2 ,mesty adee yg tk tau kan ? so , mehh aku cerita secara ringkas je lha ,
mak gu jun pyo atau Pn.Ho ialah ckgu science yg palengg aku anti sekali . sebab ? dea nihh kalau aku ponteng or masok lambat mestyy dea marah . kalau Hairul tade pon . sebab lain ? Dea ckp aku nih kureengg di ajar . Hmm , ingat kot smpai sekarang . And the last but not less , deaa nie Always marah-2 aku . pastuh suka panggil nama aku salah ! dekadd kelas aku pon adee jugak nama ''adibah'' tapyy tade pulak pronouce salah !
mestyy korunk pelik kan kenapa aku pnggil pn. Ho sebagai mak gu jun pyo ? HAHA , jeng jeng jeng !
Before tuhh , sapee kat sini yg nengok cerita boys over flowers ? put ur hands up please , see ? ramai kan . HA ! senang sikit keje aku , tk pyah nk cerita panjang lebar .
kk , perangai ckgu science aku nihh kan , sebijik gile dengan atitude ''gu jun pyo mom'' haha , KEJAM dan stylish ! Hee , tapyy bile aku pikir-2 , betol lha , first kejam nk mampos , bilee last-2 deaa da berubah jadik baik .

HA ! kitee bukan nk tau pasal pesonaliti nya or what ! aku just naa cakap yg deaa daa berpindah sekolah ! Ohh myyy ! she is the GREAT SCIENCE TEACHER ! i like youu the most (: Hee , apedahhh merepek . memang sah aku giler ! Dulu bukan main benci ,smpai nk masuk kelas dea pon meluat pastuhh menguap berjuta kali .sekarang ?

KATA-KATA TERAKHIR
cikgu ! saya harap sangat cikgu dapat bacee suatu hari nanti , saya nk mintak maap sebab selalu sakitkan haty ckgu ,buat cikgu marah and what so on . Hope, cikgu akan success dekadd mane-2 pon ckgu berada . I will always supports youu teacher (:

k babaiiiiiiiiii !




내가 당신을 사랑