Aku punya dunia ! kau susah apa ?

Anneyong Haseyo + good  morning (: 
so , now s 12.20 AM . still tk boleh tido .sebab ape ? sebab happy baru lepass Exams . so , sajee je nk mengubat rindu untuk online selama yg boleh . Ahahaha , mestyy korunk tertanya-2 kan . How's exam ? teruk kot . memeyy lha ! 

Penilaian Menengah Rendah
Oh , baru jee habes semalam tepat pada jam 3.45 PM . Hee , bende nih ingat je yep ! Hhaha , biasa lha , Mathematics tk nk baik-2 lha dngan aku . Science pon . semua target tade masuk .
yg masuk :
1. Acid and alkali
2. blahBlahblah . (da lupe) :*

SDKA ? sijil darjah khas agama 
Hmm , lagy one month lebih . so , harus fighting untuk dapatkan pangkat 1 ! Hell yeah . tapyy sekarang tenga ade pra-SDKA . Hadess , tk study pon .jawab memain je . tapyy kemain lagy cakap tade pekse .takut ayah and ibu marah . 

2PM and HOTTEST .CONCERT ?
grr , nih yg nak nangis banyak-2 nih ! for sure , tk boleh pergi . Okee , aku tau aku budak kecik ! Alaaaa , ibu aku cakap membazir . HELLO ! okee lha , dapat happy-2 , dari membazir beli perabot jati tuh tk membazir pulak . Ahaiii , sabar je lha .

Other  band(s) ?
lee gi kwang ! makin hensem dan nampak femes pulak . Ehemm-2 . laen-2 pon same . yoseop , Hongki , yunhyuk , young min , kwang min , hee chul , jo kwon , seulong and ebelibadi lha yeh ! Ehheee , lupe nama-2 dorang =.='' .whatever lha !

e-pop october (:
HA ! da beli tady , cover depan dea gambar FT ISLAND . Ahaii ,, just rm 4.oo only . beli jangan tak beli . nanty habes . LOL

k babaiiiiii (:



내가 당신을 사랑