rain rain go away

Anneyong Haseyo + selamat malam chingu(s)
Haishhh , malam nie baru bolee online tanpa adee orang kacau-2 macam air . yeah ! 
HA ! bacee title pon daa tau kan sape yang kacau ? HUJAN  ! dan faktor yg lain ialah ayah aku tue selalu panggil aku .Da lha aku online senyap-2 sampai terpaksa KUNCI bilik segala . Hee (: pandai tk .

Da lha hujan lebat .tempat korunk pon mestyy hujan lebat rite ? sama lha kite. siap guruh kilat segala . takut lha macam nie ! Hmm , haha , menggedik !

EH jap !
bukan BI RAIN bakal abang ipar tue yg kacau aku .perasan ! macam lhaa junho oppa nak dekadd aku . Hee . terbahak-2 junho kalau bacee .mestyy terus nk masuk meminang aku .sampai lupee kite lain-2 agama .
LOL !
abang ipar aku siot ! gila lha !

HAHA , so funny =.='' . tertelan air liur aku kalau aku kawen dengan LEE JUNHO ! tidakkkkkkkkk .
excited pulak da aku nie . gilee gedik da sampai ! 
LOL ! pakal jee junho tue terjun bangunan sebab dea tk nk kawen dengan aku ! Ahaii , kan daa jadik JANDA MUDA . Haihhh , mula daa mula daa , dea daa melalut .

k lhaa , dari aku melalut panjang-2 kan , baek aku Chaw dulu !
Babaiiiiiiiiiii ,

내가 당신을 사랑