my princess

gif wooyoung+nichkhun sangat senang dicari :*

Anneyong Haseyo to all chingu(s)
Hensem tk abng aku tuh ? (tetibaa je tnyer ) Ehem-2 ,rindu aku tk ?  rindu lha tuh .haha , <just kiddin> . aku tau lha korunk tk rindu dekadd aku pon . sedehh lha macam nih ! Hmmm , tapyy tk jadik lha . xD .
memain je tady . apee bengap majuk-2 macam ketam ? <adee yg terase tk>

Da-2 , sekarang nih ! aku tengaa dok menyebok nengok cerita my princess . <bahasa pasar> my scandal berlakon tuh ! Lee gi kwang , aku sanggup nengok cerita tue walaupon AJ hanya pelakon extra je . hatyy ku tetap tabah nengok cerita tue , Ehehe ,
                   AJ oppa (: ketua chef tue yunk (: 
Ehehe , gatal bebenor yewp ! ehh , tapy serius , watak AJ memang masuk kepala hotak aku . Ahaii ,  flying kiss sikit :* muah.muah .
atototo , konon suwetttt ker , Helo , aku tk batak lha nk cium dea =.=''
watak utama .< lelaki tuh berlakon dalam cerita '' he was cool''>

Okee-2 , abaikan je lha , malas nk hapdates panjang lebar , bukan korunk bacee pon . sedeh tau ! selamat malam ye ! babaiiiiiiiiiiii .



내가 당신을 사랑