when i love 2PM

Anneyong Haseyo and good evening chingu(s). 
What time is it ? 2 PM . <sewel kejap> . HA ! bacee lha title aku untuk hari nih (: cewahh ! gatai nah eden nih ! ''why i love 2PM'' mestyy ramai tertanya-2 kan , banyak lagy k-pop artist yg lain tapyy still jugak aku pilih 2PM yg tua tuh ! Ehehe
i'll be back . <everyday i'm shuffilin>

kesian dorang da aku nengok . mestyy tired right ? mehh sini oppa-2 sekalian . sayee lap peluhh =='' <peluh pon nk lap kah > Hmm , aku  mula suka dorang dari bulan julai . bilee aku bngon pagi-2 , aku bukan lha 8TV sekali keluar 2PM . waktu tue bias pertama aku Nichkhun prince thai (: and then , start dari situ aku mula menjinak-2 nak suka k-pop . tetiba datang tujuh laki hensem . Phewittt ! dorang nyanyi lagu ''again and again'' . dalam hatyy aku  . (EH ! mcm penah nampak je? ohh yaa ! 8TV) .haha , lagu lapok ! HA ! mulai detik dan ketika itu aku ingat naa tau lagy pasal dorang (: 
malam nya , aku pegy youtube searching bout ''2PM'' nah kaw ! banyak video . waktu tue lagu latest dorang ''Hands up'' da keluar .tapyy aku tk layan , aku dok pegy bukak video yg da bersarang tu =='' aku suka again and again choreographer <---copy&paste .
pastue , daa bosan ! aku try bukak video <hands up> Aikk ! dalam hatyy aku ? pesal enam orang ? so ,aku pon search dekadd mr google chrome and search bout 2PM . aku bace satu atikel <jay da keluar > Ohh , patot lha =='' memang bukan hottest(2pm fan) sejati lha lha aku nie :]
lepas tue aku berjinak-2 nengok dorang punye variety show ! aku palenggg suka <2PM show>  

>.<'' pastue aku nengok dorang punya kDrama parody . i loiikeee that ! aku dowload okee video tuh ! Ehehe . nnty bolee lepasss rindu ! sekarang pon aku still belom habess nengok <2pm show> sebab PMR and tadee english subs . Hee !
<aku adee poster dorang> jelezz tk korunk ?
Now aku hanyee perlu tggu 25 nov ! yeppii ! konsert tour dea dekadd KL . hmm , cakap macam aku bolee pergi jee . Hadoyy !
HA ! lupee naa ckap , aku pon masuk jugak tau fan club dorang ! . tapyy kan , korunk naa tau tak sape bias yg paleeenggg aku sygg ? of couse my ''junho'' the warrior ! abang ipar aku rain okee ! jgn main-2 tau @@''
k laa , babaiiiiiiiiiiiiiii (:
내가 당신을 사랑