untitled


Assalamualaikum.

Aku rinduuuuuuuuuuuuuuuuuu dia. Aku rinduuuuuu dia gegile. Crush aku da meninggal. Kfoine! Meninggal! Lebih kurang 10 hari da dia pergi. Aku dapat tau pun dari status pijol. Lepas tu aku stalk profile fesbuk crush aku nie. then .. memang betul. Time tu rasa macam nak .. Tak sangka dia pegi.

Dua hari aku tade selera makan. lol. mental breakdown. Lepas tu aku demam pulak. Gile rindu. Tiap hari aku stalk profile dia.Selamat ade bestie aku, Diorang memang banyak membantu aku time aku mental breakdown. Thankss yayunk!

Sekarang twittah dengan fesbuk arwah da deactive. Kfoine. Aku tak tau macam mane na lepaskan rindu. Akak aku cakap yang pergi tu biarlah dia pergi. kita yang masih hidup perlu meneruskan hidup kita. MOVE-ON! MOVE-ON! Tu je yang bermain di kotak fikiran aku. InsyaAllah aku aku cuba lupakan dia demi kebaikan aku dan arwah.


Ketua derp squad da potong rambut!

Tadi aku jawab sejarah paper 3! sejarah paper 3! omona! tangan aku da kematu time jawab paper 3 nie. Kena buat esei. Ada lapan soalan tak silap. Yang soalan satu sampai tiga aku tiru dalam buku. terkumut-kumut gila cari jawapan dia dekat mana. Bab bape pun aku tak tau. Ye la, Budak tak penah bukak buku teks. Soalan yang seterusnya sampai habis aku tiru effa.

Tenenenenene. Lepas sejarah papaer 3, ade exam bio. Aku memang tak amik la kan, aku pegi ponteng dekat lorong nak masuk padang. Budak laki form 3 dengan bermegahnya menanggalkan baju. OI! Ingat kau smexy macam badan suho ke? Jom bayangkan.. keke. *got slapped by junho* Nampak kejellliousan dia situ.

Kbye.



내가 당신을 사랑