Baby i'm study


/teneeee . Abaikan adik ipar aku/

Assalamualaikum

Besok da mula final exam and aku still tak study. pftt . Aku nie bukan jenis manusia yang sanggup hiatus demi exam . woot woot . Minggu lepas Apink dengan B1A4 datang malaysia . Kfoine . Aku ingin nyatakan disini yang aku tak berapa nak jelly . sebab ? aku memang tak berapa nak minat Apink . And kalau b1a4 , aku memang kurang even gongchan tu one of bias aku .

Honie bunie exo oppar , wish me luck abe .

Cakap pasal sekolah , hal aku dengan zaty da settle . Dan lepas hal nie settle , Hal lain pulak timbul . Damn you effa , aku sayang kau kay even kau tu annoying . Kalau kau ada masalah puhless cerita dekat aku . /mengeluh/ Bace status latest aku ? Yess , memang untuk manusia tu pun sebenarnye . Okay , jangan buat drama swasta dekat sini .


/epic giloss gif nie/

Lately , aku dengan akak aku suka melayan cite happy tree friends . Manusia tu sampai tuka cover photo dia kepada gamba kartun tue . mengelabah ke tak tue ? And now , dia akan amik exam lagi sebab dia tak lulus . oh yeah sayang , goodluck untuk bulan december kang . Kfoine , aku memang kekeringan idea nak wish dia .

Tadi aku lepas bergaduh dengan manusia tue . Aku memang suka gaduh dengan dia . mane taknye , dia tu annoying tahap tapir . Tadi aku bangun pukul 7.15 pagi . Manusia tu janji nak kejut aku tau . Aku bangun terus hempas henfon aku .cover Henfon aku tidak dapat dikesan . yang dapat dikesan hanyalah bateri aku aje . sobs sobs

Okay aku bodo .


/oh i should . that fer remind me dansheen masheen kai/

kbye . /waving wiff grandpa suho/


내가 당신을 사랑