japanese student 12'

haii encik kacak 

Assalamualaikum and Anneyong haseyo all reader(s) miss me ? haha , always the same question . Lulss --'' Anyways , selamat hari maulidur rasul kepada semua penganut agama islam . Banyakkan berselawat dihari yang mulia ni . macam aku selalu buat je nak suruh orang lain buat. 

wokeyy , pada beginning february iaitu minggu lepas , Sekumpulan i means ada  lawatan dari pelajar jepun dan aku punn sibuk nak join sekaki iring diorang . Ok gedikk . sekiannn . haha , I don't need your bad comment . Jelly ler tueww . har har . 

first day 

from the left : Nieza , mayu , aika and me .

Second day
from Behind yo , tak ingat , yuki , taratsuka , daiki , yuki

Hari kedua yang paling best . haha , i duno why . tapi seriously best of the best . har har . diorang gile sporting expecially yang first yuki dengan taratsuka . Lulsss --''
If korang nak nengok full album , silalah ke facebook saya . Cewahh ayat :") lagi satu , memandangkan aku da post pasal japanese student kan , Aku nak citer ngn korang awkward moments aku . haha x) sangat daebak and jinjja funny hunny .

first day awkward moments

1. Aku : is this your first time come to malaysia ?
    Budak jepun : one time . One time . more time . dalam hati : kau nak nyanyi lagu one time ker ?
     Aku : wakarimasen  . means saya tak faham .

2. aku :You like kpop ?
    budak jepun : haaa ? sambil berbincang panjang dengan member dia lagi sorang
    
    sampai stesen chinese :
    sorang budak cina ni tanya : you know tohoshiki ?
    Budak jepun : *excited* yesss , jae joong ~ 
    aku : --''

K laaa , malas nak typing panjang-2 , actually ada banyak awkward moments nye , malas nak story . k laa babaiiii :") last one , ok tak blog aku ni ? baru edit , from blogskin to biasa .



내가 당신을 사랑