dia maki aku .aku balas balik

//the red t-shirt boy why shoo handsome ?

Bismillahirahmanirahim .
Anneyong haseyo and good night all chingu(s) .HA ! hari nie malas naa post something pasal k-pop .Okee . Like usually , aku mesty lha ada storyy moryy nak habak dekadd korunk .before tue , aku harap korunk saba okee . 
tarik nafas panjang-2 dan hembus 
permulaan cerita

Aku tenga sebok stalker fesbuk ehem-2 , lepassss tue aku terbukak lha dekadd satu minah comel nie punya wall fesbuk .mak kau ! tk padan kecik entah2 bawah dia pon tk kuar bulu ade ker patot sebok maki hamun orang ! damnie . kau tue budak kecik , tak bagos maki hamun orang . satu jee soalan kalau boleh aku nk tanyer budak comel tue .
kau da perfect sangat ? ur family ? everybody makes a mistakes ok ! it doesn't means , dia maki kau , kau maki dia balek . noooooo ! kau tue tk penah buadd salah ? macam shit je aku baca status kau .melampau lha yuyunk oi .
 Hmmm , pesal aku pulak overeacted ? ye lha , mane tak geram . ishh , still young ok ! macam aku nie da tua sangat je kan . HA ! satu tazkirah sikit . kita sebagai manusia jangan dok heboh-2 kesalahan orang , orang benci kita tau tk .kita manusia biasa , kena saling maaf memaafi .baru hidup diberkati kan kan .
k laa , babaiiiiiiiiiiiiii .
//wooyoungie buadd muka comel lagy ~




내가 당신을 사랑