aku bakar jugak surat khabar BH

Anneyong haseyo all chingu(s) .selamat hari deepavali dekadd semua yg menyambutnya .HA ! before tue , aku naa ngadu-2 dengan korunk . Ahaii , sajee je buadd aku marah =='' tapy budak-2 Hottest2PM (hard-fan 2PM) share something , kalau ok tak apelah .
BERITA HARIAN ! saja je nak bagi panas aku waktu raya-2 nie . ok fine , aku tau lha 2PM tk sehebat b2st or suju tapy ingat tade fan ker HA ! daa elok daa 2pm masuk surat khabar . asal lha boleh junho gambar lain .itu kembar xiah junsu ,zuno luls !
http://a.yfrog.com/img532/9584/eszz.jpg
grrr =='' aku sepak jugak kan sapa yang buadd nie . great sangat lha .aku bakar jugak kang kilang BH nie baru tau . kalau gambar khun tue tape lha . [haha siot] .nie gambar suami aku yg salah cetak .saman baru tau ! kalau 2PM nampak nie dia saman korunk tau ! //saman malu .
pastue salah bagi info .ingat tade orang baca ker . whatthefishie ! hands up concert terakhir dekadd jepun ok bukan dekat malaysia .puihh !
selamat budak hottest share pasal mende bodoh nie , kalau tak aku tk tau pon .
//nie baru husband aku junho .mianhee ~
kalau abang tiri dia nampak mesti gelak besar . kesiannnnnnnnnn bias aku nie . junho ! saman je 

내가 당신을 사랑