budak jepun datang .kau ada ?

junho says : biannata dieba . saranghee  and chowaee . i can't live without you . 
aku balas : no way ! pegy lha dengan gurl yg youu kiss hari tue ! grr . //clash 5 minit 
Anneyong haseyo all chingu(s)
sapee nak tau cerita untuk hari nie . kalau nak angkat tangan macam sayee . haha xD .gilos . so today , ada budak jepun datang sekolaa aku . kau adee ? 
//muka bongkak mintak cium dekadd junho . muaahh  ♥ ♥ 
banyak dapat kisses . haha xD .


tadyy dekadd sekolaa aku tk tau cerita pape sebab aku tk datang 3 hari berturut-2 . malas nak datang .asyik mengadap muka orang yg sama jee . kat ruma mengadap tv . bolee nengok husband . sejuk jee haty .haha  perasan san san betol ! effa dengan nieza best jee cerita-2 . lupe aku yer ! ishh , tamo kawan .dorang dok layan budak jepun aku dekadd rumaa sorang-2 .bukan nak kejutkan pagi-2 da tahu aku mmng tk ley bangun pagi .


lagi satu cerita .aku geraaammmmm gilos dengan india sebelah rumaa aku nie .sesedap hati dan perasaan je letak botol dengan tin arak depan ruma aku . helllooooo budak ! lu ingat wa kafir laknat macam lu ker mamat ! Ahaii , seronok kene ceramah bebas dengan ayah aku tk. free tau ! tk payah bayar .kalau dekadd kuil kau kene bayar kan .butoh !
stop ! jangan maki-2 orang ! berdosa . //junho tutup mulut tk bgy maki orang tue . puihhh ! don't stop me biyy !
 k tata , nak pi titow dengan my biyy ! junho . //dea da tarik tangan aku suroh titow .suwittt
kami da berbaik . 






내가 당신을 사랑