trial SDKA tamat !

//junseob banyak dijumpai *sweet junhyung and fake maknae !

Anneyong Haseyo all reader(s) semua (Y) peace
tady trial sijil darjah khas agama baru habess . Alhamdulilah (: tapy seriously aku tak study pape pon . pakal hentam jee .yg paling terok bahasa arab . Ahaii #tahniahsebabhentambuta .
so tady daa dapat jadual untuk periksa sebenar SDKA . //Nervous shiott ! =='' so lepass nie tade lha alasan sibok study for PMR sebab pmr kan daa habess . Alhamdulilah jugak .hopefully aku dapat result yg okee2 . Aminnnn .
hari tue kan , aku adee dapat mimpi pelik sangat .aku daa dapat result PMR and the result is D.O.W.N or ke laut lha kan 2A aje . HA ! yang tk boleh belah is science yg aku dapat A . omoo ~ macam best je result aku (: hahaha , yg lagy satu Bm . pastuh PEKA tk lulus ! untung lha tue tk lulus .luls !
tata tata , 


내가 당신을 사랑