melayang ker PICC

//nak jugak ! i'm jealous ok 

Anneyong haseyo all reader(s) . 
ishh , geraaammm dan jealous aku nengok my jun kissing that gurl 
cuba nengok perempuan berbaju puteehh belakang husband aku . haha , dalam hati dia mesti daa maki hamun budak kecik tue . baboooyaaaa ! muka ketadd je tue >.<''
Hmmm , penatttt sangat hari ini , baru balek dari dari kampung sebab ada kenduri arwah nenek aku malam semalam . pastue semalam ,pagi2 lagi daa kena pegi putrajaya sebab kaka aku konvo . Ahaii , melepass aku naa pi kem dekadd sekolah agama .
lepass nengok kaka aku konvo , kitorang kena bergegas balek sebab malamnya ada kenduri arwah hari yang ke-40 . fuhhh , penaatttttt kowt :3 .rasanya kalau pegi kem pon tk penat macam nie .
mestyy dorang yg pegi kem tue enjoys kan .sorry lha dekadd aisah , amalina , dayang and all .aku tk expert pon ayah aku tue beria2 nak suruh ikut pergi sana .
//you're so kiyopta . can i keep you ?
haha , bia junho jealous . sape suroh mengedik tadi . 
k laa , tata


내가 당신을 사랑