semoga diredhai

Anneyong Haseyo and good night to all chingu(s) . okee ! long time aku tk typing2 something dekat blog nie . daa bersawang daa kan . nengok tue . bersepah segala gadget ! saket mata memandang ! whatever je lha . tk nk ckp panjang-2 . korunk pon daa besaa , Hmm , so , aku ade penah story morry dengan korunk kan pasal nenek aku sakit . so todayy , aku naa bitau korunk yg nenek aku daa menghembuskan nafas terakhir pada hari jumaat minggu lepas . INNALILAH ! hope arwah ditempatkan di tempat orang yg soleh dan solehah (:

Hmm , kesian atuk aku nengok .sedehhhhhhhhhhh memanjang . hari isnin lepass atuk demam .ye lhaa .mybe deaa terkejut . mane tk ! daa berkurun bersama2 besar kan anak , tup-2 daa tade . sedehhhhhhhhh lha wokk !

k laa ., babaiiiiiiiiiiiiii 
(taip tanpa perasan memang mcm nie )


내가 당신을 사랑