malas nk updates pasal raya

Anneyong haseyo all reader(s) . 
Hmm , sorry lha daa lame tk updates belong niey . Ahaii , malas nk updates .before aku mulakan popetpopet aku kali nie kan, aku just nk cakap selamat hari merdeka raya . Hee , sorry lha lambat wish . don't have  any mood to updates or typing words inside this blog . 
HA ! aku nk tanyer korunk manyMany questions .okee .?before tue ,
tarik nafas dalam-dalam dan hebus laju-laju . after that ,menjerit nama orang yg paling korunk sygg sebanyak 3 kali. pssstttt , jgn jerit kuat sangat EH .nnty jiran korunk ingat korunk gila . Hee . 
my questions :Amacam raya ? duit raya banyak tk ? baju raya tahun nie ape ? mesty meriah kan ? Hee ~ . jeles lha macam nie . tahun nie really really damn boring . macam Hampeh jee dekat kampung . grrr =.= malas nk taipTaip .buat sakit haty dan perasaan aku je . ishh .
k laa , babaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii .
raya 2011 ialah raya paling worse bagi aku !



내가 당신을 사랑