LETTO sygg !

♥hmm , Assalamualaikum semuaa .Hadoyy ! sedih kowt aku hari niyh ! sedih gylee .sapee tau kenapee aku sedih tahap dewa niyh .hmm ,kalau semua naa tau kann ,aku baru jee kehilangan kucing aku my hunny bunny iaitu LETTO .
(lihat gambar dibawah)


hmm ,soryy lha kay .gambar tuh taa berape nak clear sangat .kesian kowt dea .maty tiba-tiba .HISHH !
aku sygg lha kat kaw sygg ! Hmmm ,tadyy petang aku yg tanam dea .ya Allah ,sedih nye aku ,pakal jee adee member aku ,kalau tidak daa lame aku nangis teresak-esak .

LETTO niyh ade sorang seekor kembar nama dea STELLA .hope sangat stella ♥ hidup lame . mesty stella sedih kehilangan letto .hmm ,letto niyh nmpak jee sehat ,taa expect pon deaa yg akan pegy dulu . deaa niyh gylee gemok pastuh makan kalau boleh naa berdouble-double .tau lha bulu tebal macam kapas .
hmm ,geramnya ,taa sempat naa buli deaa lgy kowt .
HAISHH .boleh sempat pikir tuhh =.=
before tuh ,korunk bace dulu post niyh ehh ,princess beranak !
k laa papai u_u





내가 당신을 사랑